Позаурочна робота




Мандалотерапія є однією з різновидів арт-терапії, що допомагає краще зрозуміти себе і проникнути в глибини своєї підсвідомості.
У періоди душевної кризи або коли хворіємо, ми мимоволі шукаємо точку опори всередині себе. Для того щоб зцілитися, потрібно сконцентрувати внутрішні сили.
Мандала – це візуально-системна мова, якою ми розмовляємо з собою та реагуємо на світ.
Мандала – це шлях і засіб одночасно в створенні символічного порядку в ситуації, яка емоційно заряджена.
Мандала – це встановлення взаємовідносин з дивним і незрозумілим світом всередині себе.
Мандала —це внутрішня цілісність яка прагне до гармонії, і не терпить самообману.

флешмоб "Позитивний настрій"



Ми — українці

В нас краєвиди просто чарівні:
Ліси, поля, є гори й бистрі води,
Моря, озера, ранки осяйні —
І кращої ніде нема природи!
І це наш отчий край, земля моя!
Найкраща в світі рідна Батьківщина!
Тут найщиріша пісня солов’я,
Це найсвятіша в світі — Україна!
І ми в ній — українці, ми — народ!
Прадавня нація, що хліб ростити вміє.
Багато є у серці в нас щедрот,
А світ від пісні нашої ясніє.
Несемо друзям хліб на рушнику,
І нас у світі впізнають по мові.
Хоч долю маєм часом нелегку,
Але за волю йти у бій готові.
Народ ми волелюбний всі віки,
І мир у нас закладений в природі.
Та все ж ідуть у бій чоловіки,
Щоб ворогам своїм сказати: «Годі!»
І ми єднаємось завжди у боротьбі,
Бо любимо на вільній волі жити
В любові, в світлі, в дружбі — не в злобі,
А в єдності! Ми вміємо любити!
Народ ми древній, мудрий всі віки.
У бій йдемо разом — не поодинці.
Засвічувати вміємо зірки!
                   Ми — нація! Народ! Ми — українці!                            
                                                               Надія Красоткіна










На сучасному етапі форми позаурочної роботи досить різноманітні. Стрімке зростання інформаційних технологій змінює сам формат співпраці учня й педагога, дає можливість оперативно реагувати на будь-які прояви (як позитивні так і негативні) в підлітковому й молодіжному середовищі, зацікавлювати дітей близькими й зрозумілими їм сучасними формами роботи.
Організація позаурочної діяльності учнів, у тому числі дозвільної, є дуже важливою у будь-якому навчальному закладі. Заняття й спілкування з учнями у більш-менш вільних умовах, що не обмежені рамками уроку, допомагають мені практичному психологу краще пізнати дітей, виявити їх таланти, налагодити стосунки, пережити щасливі миті спільної діяльності, творчості.
Флешмоб (від англ. flash – спалах, мить, mob – натовп; перекладається як "миттєвий натовп") – це заздалегідь спланована масова акція, зазвичай організована через сучасні засоби комунікації, в якій велика група людей (мобери) з’являється в громадському місці, виконує заздалегідь обговорені дії (сценарії) і потім розходиться.
З часом поняття такого явища як флешмоб стало розширюватись. З’явилися сценарії, які не відповідали класичним правилам цих акцій. Проте основні принципи проведення флешмобів все ж таки залишились: самоорганізація через сучасні засоби комунікації, несподіваність для випадкових глядачів, залучення значної кількості учасників.
Позитивність флешмобів полягає в тому, що вони благотворно впливають на психологічний стан учасників, сприяють вираженню емоцій, допомагають звільнитися від скутості, розвивають навички самоорганізації і водночас почуття колективізму.
У позаурочній роботі з учнями флешмоби доцільні як акції короткочасні, що можуть охопити велику групу учнів, педагогів та зафіксувати увагу на якихось важливих явищах. Їх можна проводити як із виховною метою так і з розважальною, оздоровчою, щоб зняти, наприклад, емоційну напругу, чергувати розумову діяльність і фізичну активність.
Флешмоб є принципово новим типом сучасної комунікації, що сприяє подоланню комплексів, замкнутості та формуванню суб’єктивності людини, яка відкрита світові та живе у гармонії з ним. Головна мета класичного флешмобу – здивувати випадкового глядача, не викликаючи у нього негативних емоцій.
Єфективно «працюють» флешмоби при дистанційній формі роботи – організовуючи-спілкуюся, спілкуюся як з учнями так і надаю консультації педагогам.

У нашому ліцеї неодноразово проводили різноманітні флешмоби:
#Українськахустка






#Мости_єднання


#Ядомашка








#Всебудедобре - веселий і позитивний флешмоб у якому з радістю приймають участь як учні, працівники так і їх дітки. Обмінюємося позитивом і гарним настроєм))















Цього року ефективною була робота по оформленню учнями фотозон.
Фотозона – це окремий невеликий простір оформлений декораторами в певному стилі для фотографування та створення святкового настрою.
Ініціатором і креативним директором стала заступник голови УС Денисюк Діана учениця ІІІ курсу, яка навчається по професії «Швачка. Кравець» за підтримки психологічної служби.

Діана до цієї роботи залучала і хлопців-помічників - учнів об’єднує та здружує спільна діяльність. Створилося певне коло однодумців, які навколо себе об’єднують і надихають інших, нівелюючи питання комплексів та невпевненості.




Немає коментарів:

Дописати коментар