Мандалотерапія є однією з різновидів арт-терапії, що допомагає краще зрозуміти себе і проникнути в глибини своєї підсвідомості.У періоди душевної кризи або коли хворіємо, ми мимоволі шукаємо точку опори всередині себе. Для того щоб зцілитися, потрібно сконцентрувати внутрішні сили.Мандала – це шлях і засіб одночасно в створенні символічного порядку в ситуації, яка емоційно заряджена.Мандала – це встановлення взаємовідносин з дивним і незрозумілим світом всередині себе.Мандала —це внутрішня цілісність яка прагне до гармонії, і не терпить самообману.
флешмоб "Позитивний настрій"
Ми — українці
В нас краєвиди просто чарівні:
Ліси, поля, є гори й бистрі води,
Моря, озера, ранки осяйні —
І кращої ніде нема природи!
І це наш отчий край, земля моя!
Найкраща в світі рідна Батьківщина!
Тут найщиріша пісня солов’я,
Це найсвятіша в світі — Україна!
І ми в ній — українці, ми — народ!
Прадавня нація, що хліб ростити вміє.
Багато є у серці в нас щедрот,
А світ від пісні нашої ясніє.
Несемо друзям хліб на рушнику,
І нас у світі впізнають по мові.
Хоч долю маєм часом нелегку,
Але за волю йти у бій готові.
Народ ми волелюбний всі віки,
І мир у нас закладений в природі.
Та все ж ідуть у бій чоловіки,
Щоб ворогам своїм сказати: «Годі!»
І ми єднаємось завжди у боротьбі,
Бо любимо на вільній волі жити
В любові, в світлі, в дружбі — не в злобі,
А в єдності! Ми вміємо любити!
Народ ми древній, мудрий всі віки.
У бій йдемо разом — не поодинці.
Засвічувати вміємо зірки!
Ми — нація! Народ! Ми — українці! Надія Красоткіна
На сучасному етапі форми позаурочної
роботи досить різноманітні. Стрімке зростання інформаційних технологій змінює
сам формат співпраці учня й педагога, дає можливість оперативно реагувати на
будь-які прояви (як позитивні так і негативні) в підлітковому й молодіжному
середовищі, зацікавлювати дітей близькими й зрозумілими їм сучасними формами
роботи.
Організація позаурочної діяльності учнів,
у тому числі дозвільної, є дуже важливою у будь-якому навчальному закладі.
Заняття й спілкування з учнями у більш-менш вільних умовах, що не обмежені
рамками уроку, допомагають мені практичному психологу краще пізнати дітей,
виявити їх таланти, налагодити стосунки, пережити щасливі миті спільної
діяльності, творчості.
Флешмоб (від англ. flash – спалах, мить, mob –
натовп; перекладається як "миттєвий натовп") – це заздалегідь
спланована масова акція, зазвичай організована через сучасні засоби
комунікації, в якій велика група людей (мобери) з’являється в громадському
місці, виконує заздалегідь обговорені дії (сценарії) і потім розходиться.
З часом поняття такого явища як флешмоб стало розширюватись.
З’явилися сценарії, які не відповідали класичним правилам цих акцій. Проте
основні принципи проведення флешмобів все ж таки залишились: самоорганізація
через сучасні засоби комунікації, несподіваність для випадкових глядачів,
залучення значної кількості учасників.
Позитивність флешмобів полягає в тому, що вони благотворно
впливають на психологічний стан учасників, сприяють вираженню емоцій,
допомагають звільнитися від скутості, розвивають навички самоорганізації і
водночас почуття колективізму.
У позаурочній
роботі з учнями флешмоби доцільні як акції короткочасні, що можуть охопити
велику групу учнів, педагогів та зафіксувати увагу на якихось важливих явищах.
Їх можна проводити як із виховною метою так і з розважальною, оздоровчою, щоб
зняти, наприклад, емоційну напругу, чергувати розумову діяльність і фізичну
активність.
Флешмоб
є принципово новим типом сучасної комунікації, що сприяє подоланню комплексів,
замкнутості та формуванню суб’єктивності людини, яка відкрита світові та живе у
гармонії з ним. Головна мета класичного флешмобу – здивувати випадкового
глядача, не викликаючи у нього негативних емоцій.
Єфективно
«працюють» флешмоби при дистанційній формі роботи – організовуючи-спілкуюся,
спілкуюся як з учнями так і надаю консультації педагогам.
У нашому ліцеї неодноразово проводили
різноманітні флешмоби:
#Українськахустка
#Мости_єднання
#Ядомашка
#Всебудедобре - веселий і позитивний флешмоб у якому з радістю приймають участь як учні, працівники так і їх дітки. Обмінюємося позитивом і гарним настроєм))
Цього року ефективною була робота по оформленню учнями
фотозон.
Фотозона – це окремий
невеликий простір оформлений декораторами в певному стилі для фотографування та
створення святкового настрою.
Ініціатором і креативним директором стала заступник
голови УС Денисюк Діана учениця ІІІ курсу, яка навчається по професії «Швачка.
Кравець» за підтримки психологічної служби.
Діана до цієї роботи залучала і хлопців-помічників -
учнів об’єднує та здружує спільна діяльність. Створилося певне коло однодумців,
які навколо себе об’єднують і надихають інших, нівелюючи питання комплексів та
невпевненості.
Немає коментарів:
Дописати коментар